- Regn, regn och mer regn

Hejhej bloggen, kom precis hem, har varit i stan mamma och Martina. Var först i biblioteket och lånade en massa böcker, jag älskar att läsa! Speciellt nu när vädret är som det är, det har regnat hela dagen idag NON STOP. Efter det gick jag och köpte ett par BIG pärlörhängen, sen tog jag och martina bussen hem och mamma drog till jobbet.
 
Jag kan inte fatta att jag hade kunnat varit i Montenegro nu, om bara jag och Dajana inte hade varit så sega och dom där jävla flygbolagen så PSYK, tänk att jag kunde legat där på stranden i 40 graders värme med min älskling just nu.. Gud, jag blir fan deprimerad av att tänka på det!

Men det är "bara" 3 veckor kvar tills han kommer (till & med lite mindre, 20 dagar) och jag längtar verkligen!

Nej nu har jag inget mer att säga, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0