- Prison break ikväll!

Det här är mitt 8e inlägg idag, snacka om att jag är störd alltså hahaha! Nej men vafan, vem vill va ute i det här regnet? Iallafall, fick nyss reda på att det är säsongstart av Prison break idag, och fyfan vad glad jag blev! Världens mest spännande serie, och jag har längtat efter det som jag vet inte vad, så det ska bli kul. Perfekt nu när jag inte ska ut ikväll pga det dåliga vädret, woho! Jag tror att det börjar 22.00 som vanligt eller? Eller kanske 21.00, får väl se.  Skulle behöva ta och städa mina garderober också, dom svämmar över, bokstavligt talat. Får kanske göra det efter om jag orkar. Fast jag är inte trött, bara så himla seg. Och jag bara babblar på som vanligt om allt och inget haha :)

Imorron ska jag iallafall ta en sväng på stan, jag måste få shoppa lite nu, det var så längesen sist! Att shoppa är det bästa som finns, min största hobby verkligen. Egentligen, skapligt dyr hobby blir det ju. Fast det är väl egentligen dom flesta hobbyer/hobbysar, hahaha hur säger man? Hobbys? Haha, nu räcker det med mitt tjat, borde nog sluta skriva nu! Puss, missa inte Prison break!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar ha en hel del skor, skulle du kunna fotta alla dina skor altså alla på en bild?:)

2009-07-06 @ 22:28:49
Postat av: Anonym

har några av dina kompisar blogg ? :)

2009-07-06 @ 23:15:35
Postat av: prisonbreak

michael kommer dö i slutet och alla blir fria förutom tbag, enjoy !

2009-07-13 @ 22:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0