- Nytt i garderoben

Jag har länge letat efter exakt såna här tröjor, tunt stickade, stora, mjukt skönt material, lite håliga (så att man ser igenom tyget liksom), jag ÄLSKAR dom! Blev helt kär så fort jag såg dom på Ginatricot, ville köpa dom i alla färger typ, men det blev iallafall 2 st, vit och orange (finns i vit, svart, rosa, orange & lila) :

Ginatricot - 149 kr st





Eftersom att dom är så stora skulle jag använda dom med ett tunt flätat skärp i midjan, typ såhär:



.. Eller knyta en knut i sidan och ha dom till jeansshorts. Dom går faktiskt att använda till allt, shorts, leggings, jeans, ja vad du vill!

Magkort tröja med snörning i sidorna från Monki - 75 kr på rean (150 egentligen)



Tröja från Monki - 60 kr (120 egentligen)



Klänning/tunika från Wear it - 70 kr



T-shirt från Wear it (den jag hade i outfiten i förra inlägget, köpte den i svart & grön också) - 60 kr



Linne från Wear it (köpte det i svart också) - 60 kr



Stentvättade jeansleggins, kommer inte ihåg vad dom kostade



La även undan massa andra plagg på Wear it. Som ni märker köpte jag massa basplagg därifrån, lite ovanligt med tanke på att jag aldrig köpt något från Wear it i hela mitt liv förut, men nu är det ju så att min mamma jobbar där och får rabatt + att det är 50% på allt i hela butiken, och basplagg - långa linnen och stora t-shirtar är ju alltid bra att ha, så jag passade på!


Kommentarer
Postat av: maria

sjukt snygga :O

2009-07-12 @ 01:18:59
URL: http://mariiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0