- Mys

Igår kväll blev det först att ta en fika med Dajana och Hannah i Fräcka, myspys, satt på deras uteservering med skydd över huvudet när det regnade och drack varm choklad! Sen gick jag och Dajana hem till henne en stund, var lite barnvakt åt Enid, men vänta nu, jag har en känsla av att jag redan berättat det här i bloggen? HAHA, ni får höra det en gång till då ;) Sen blev det att gå till MC för att äta, gud så hungrig jag var, så det blev en STOOR meny + en blåbärs/vanilj paj, efter det gick jag hem till mormor och sov där. Det är skönt att ha en mormor som bor i stan nu (hon har precis flyttat hit efter att ha bott i Thailand och Frankrike ett tag), slipper åka hem med buss sent på natten!

Idag vaknade jag upp och såg världens tråkigaste väder ute, sen åkte jag hemåt. Är riktigt sugen på att shoppa, för nu är det helt säkert att det inte blir någon Montenegro resa, så nu ska jag tröstshoppa massamassa kläder! Haha, men det blir någon annan dag. Får se vad som händer senare, ska iallafall träffa Dajana senare.

Igår körde jag på en väldigt enkel och bekväm outfit, tog tyvärr ingen bild på det, men jag hade svarta leggings med dragkedjor längst ner, mina converse + en stor slapp transparant vit t-shirt från rean på Wear it (den är ny, kan visa den sen), kostade bara 60 spänn! Sen tog jag även på mig en stor svart lång kofta från Bikbok när det blev lite kallare. Och jag tror att jag glömt att berätta att min mamma har börjat jobba på Wear it, ni vet affären mittemot Bikbok? Har alltid tyckt att dom haft fula kläder, men dom ska ju snart stänga igen hela affären, min mamma ska bara jobba där nu i sommar, så dom har världens rea nu, och det finns faktiskt en massa snyggt! Jag har iallafall hittat massa snygga plagg som jag vill köpa, och nästan allt kostar under 100 kr, så dit måste ni gå och fynda :) Så kommer ni säkert se min mamma också, en söt liten kort thailändare :) Haha!

En bild på mig från igår:



Där ser ni t-shirten från Wear it! Ni ska få se den bättre sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

såå snygg! :)

bättre inlägg!



jag lääääängtar efter videoinläggen! asd<3

2009-07-06 @ 13:42:34
Postat av: Anonym

så söt är du carro

2009-07-12 @ 00:55:06
Postat av: så söt är du carro

2009-07-12 @ 00:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0