- Mer frågor

Anonym om - Svar på frågorna i frågestunden:
är det läskigt att bo precis vid löfstadslott med tanke på spöken på spöken oså haha?
- Nej, det är det inte. I början när jag flyttade hit i vintras var det annorlunda, då tyckte jag att det var läskigt att gå själv från bussen på nätterna hem, eftersom det var helt kolsvart ute då. Men nu när det är ljust är det inte alls läskigt. Och sen har jag ju vant mig. Sen har jag inte märkt av några spöken eller något liknande alls! Inget konstigt här inte :)

Anonym om - Svar på frågorna i frågestunden:
du skrev precis att killen ska va längre, men längre ner skrv du så här
och det ser inte snyggt ut när killen är längre än tjejen, det är iallafall min åsikt.

- Haha, jag skrev fel, har ändrat det nu, det ska självklart stå "det ser inte snyggt ut när TJEJEN är längre än KILLEN". :)

Kommentarer
Postat av: paulina

här är en sida där man kan hitta billiga resor med all pris inklverat eller vad det heter kolla in det.



http://www.flygresor.se/showresult.php?id=5236951

2009-07-04 @ 21:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0