- Läsarfrågor

Anonym om - Läsarfråga:
Hejj hejj,, du har ju klipt dina svarta thaits så att dom ser ut som dom i gina, o ja undarar hur du gjorde :),, kanske svårt att svara på men men :)
- Oj, ja det är väldigt svårt att förklara, förresten var det min mamma som gjorde det också. Men jag kan försöka förklara hur hon gjorde. Först testade vi att göra hålen när jag hade legginsen på mig (klippte i ett par vanliga svarta från Ginatricot) men det gick inte så bra, hålen blev för breda och stora, jag ville liksom ha som smala remsor, om du förstår vad jag menar? Avlånga, smala hål ville jag ha. Så jag tog av mig legginsen och sen gick det bättre, det är bara att ta saxen (använd dig av en tygsax!) och klippa en smal remsa, sen när du klippt den första remsan kan du testa att sätta på dig legginsen och se om det blev lagom stora hål eller om du vill ha större. Det är faktiskt inte så svårt som det låter, det är bara att testa sig fram!

Anonym om - Movietime:
hej en fråga som inte alls handlar om inlägget.
Du och din pojkvän har gjort slut ett par gånger läste jag för ett tag sen på din blogg. fast ni har alltid blivit tillsammans igen, jag undrar hur seriösa problem det var då när ni "gjorde slut" eller bråkade. Var ngn av er otrogen någon gång?
vill veta din åsikt:
ska man förlåta sin pojkvän som är otrogen efter ett års förhålande? Om inte hur ska man göra om man hur kär som helst fortfarande i pojkvännen?
- Vi har haft ganska seriösa problem ja, men vi har helt enkelt älskat varandra för mycket för att bara släppa taget om varandra. Visst, ibland har vi bara haft onödiga små tjaffs som sen resulterat i att vi gjort slut, men jag tror faktiskt inte att någon av oss har menat allvar innerst inne när vi säger att det är slut och att vi aldrig mer vill se varandra. Och den sista frågan är det svårt för mig att svara på, Merdin har aldrig varit otrogen mot mig, och jag skulle nog ha svårt att förlåta en sådan sak, jag tycker verkligen att det är det värsta man kan göra mot sin pojkvän/flickvän. Men jag har också svårt att tro att om Merdin skulle vara otrogen nu, skulle jag nog inte kunna släppa honom bara sådär för att han varit otrogen. Men det är en knepig fråga för man kan se på otrohet på olika sätt. Att vara otrogen för en person kan vara att bara flirta med en annan, för en annan handlar otrohet bara om sex. Om tillexempel Merdin skulle ha sex med en annan då skulle jag inte kunna fortsätta vara tillsammans med honom, skulle tänka på att han haft sex med en annan varje gång vi skulle ha sex, så det skulle inte funka för mig. Men det är ju olika från person till person. Förresten är det konstigt att en person kan vara otrogen om man verkligen älskar någon. Det är väldigt svårt för mig att svara på om du ska förlåta honom eller inte, jag vet inte hur pass seriöst det är mellan er och vad som har hänt, men om du verkligen älskar honom kanske du ska ge honom en chans till, och om han NÅGONSIN gör om det igen, då är han inte värd dig.

Anonym om - Prison break ikväll!:
du verkar ha en hel del skor, skulle du kunna fotta alla dina skor altså alla på en bild?:)
-
Ja, det har jag, men tyvärr kan jag nog inte fota alla mina skor, för det första skulle dom inte få plats på en bild, och alla mina skor ligger utspridda på olika ställen. Några ligger i en garderob på mitt rum, ganska många sommarskor ligger ute i förrådet, några ligger i hallen, så det blir lite jobbigt. Men dom skor jag använder mig mest av ser ni ju på mig, på outfitbilderna och så!


Kommentarer
Postat av: malin

saknar dig hjärtat <3

2009-07-13 @ 20:59:47
URL: http://maliningbrandt.blogg.se/
Postat av: Anonym

du svarade ju inte på om du har varit otrogen ? :P

2009-07-15 @ 17:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0