- Läsarfrågor

Anonym om - For those who love to rock:
vad använder du för rouge
- På bilderna i det inlägget du kommenterade har jag bara ett solpuder från MAC. Annars använder jag ett rouge från MAC också som är lite aprikosfärgat :)

Anonym om - Läsarfråga:
Kan inte du ändra din presentation/bakrund eller vad de heter,, de ser så tråkigt ut :)
- Jag ska faktiskt göra det så snart som möjligt, tycker själv att det är skitfult och ser jättetråkigt ut, men jag är så himla lat av mig. Men det kommer en ny snygg header snart förhoppningsvis!


Kommentarer
Postat av: emma

hej, ville bara fråga, brukar du färga håret ofta?

och hur fick du en sån fin färg? :)



och kan du lägga in lite mer bilder, det blir lite roligare och läsa då! annars tycker jag att din blogg är sjuuukt bra! kram emma.

2009-07-22 @ 20:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0