- Läsarfråga

Anonym om - Gårdagens:
Hej, jag undrar om din pojkvän säger någonting om att du har så "korta" shorts eller något annat om dina kläder? Du behöver inte svara för det kanske är lite personligt, men min kille klagar ganska mycket på mina kläder, och jag tycker det är jätte jobbigt!

sälv tycker jag inte det är något fel med korta shorts, speciellt inte nu när det är sommar! Skulle vara kul att få ett svar, puss! <3
- Alltså, han gillar det inte precis, men det är ju helt och hållet mitt val, jag går ju klädd precis hur jag vill och det accepterar han också. Men ibland när jag verkligen har kortkortkort kan han ju ge mig någon kommentar bara, men för det mesta tycker han att jag klär mig fint och klagar inte alls. Så han bryr sig inte så mycket, men ingen kille vill väl att andra killar ska få se hans tjej halvnaken liksom, det förstår jag också. Men om jag vore du skulle jag fortsätta att klä mig precis så som du själv vill, så får han helt enkelt acceptera det. För det är ju helt och hållet ens eget val! Speciellt nu på sommaren går ju nästan alla tjejer väldigt lättklädda, det är ju så det ska vara på sommaren :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejj hejj,, du har ju klipt dina svarta thaits så att dom ser ut som dom i gina, o ja undarar hur du gjorde :),, kanske svårt att svara på men men :)

2009-07-11 @ 08:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0