- Inga bilder på ett tag

Förlåt för min dåliga uppdatering & för att min blogg är så tråkig just nu! Men jag kom precis på att jag glömt berätta för er att jag lämnade in min kamera på lagning för några dagar sen, så jag har ingen kamera att ta bilder med nu (förutom mobilen då). Det är nog därför bloggen är lite tråkig just nu! Kameran fick nämligen en svart fläck på själva displayen när man skulle ta kort, och den svarta fläcken kom även med på kortet, så pappa åkte till Mediamarkt och lämnade in den på lagning, och det kan ta upp till 4 veckor innan jag får tillbaka den faktiskt. Dom trodde att det hade kommit in smuts i kameran, att det var därför den svarta fläcken var där. Men får hoppas att det går lite snabbare att laga den än 4 veckor!

Igår blev det en mysdag med Dajana, tog en lång fika i Fräcka i solen, igår var det ju jätteskönt väder! Sen träffade vi massa annat folk, tog en promenad med dom och sen gick vi till Folkparken en sväng. Sen åkte jag hem ganska tidigt, såg på några gamla Sex & The city avsnitt, sen somnade jag.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska nog hitta på något med Dajana tror jag. Uppdaterar senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0