- Gotta keep my head held high

Hejhej! Blev inte så mycket ärenden gjorda förut på stan, men jag har ett tag till på mig att fixa allt. Sen på fredag den 10:e (om exakt en vecka) åker jag och Dajana till Montenegro och är borta tills den 20:e! Ska bli så himla kul. Får träffa min älskling då också ju :) Imorron ska jag träffa Dajana och planera resan lite mer.

Jag är fortfarande inte nöjd med frågorna i frågestunden, ni får ställa fler frågor, annars får ni inga svar! Några frågor till bara sen är jag nöjd :) Så fråga på!

Uppdatersar snart igen, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

aa för det är ju jätte normalt att ha frågestund, som du sen inte svarar på frågorna.

2009-07-04 @ 00:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0