- For those who love to rock

Älsklingar! Såg nyss att bilderna på "Lisaplace" inte kunde visas, synd, men gå in på hennes blogg för att se bilderna, under kategorin "Stil" finns alla dom outfitsen jag ville visa!

Har varit ute med Dajana hela kvällen, åkte runt till lite olika ställen här och där, träffade lite olika folk osv, trevligt trevligt :)

Såhär såg jag ut idag:



Haha fick ännu mer chineseögon på bilden än vad jag har på riktigt, men blundar faktiskt för solen haha!

Kofta - Bikbok
Linne - H&M ("for those who love to rock")
Jeansshorts - Bikbok
Converse - Scorett
Nitarmband - Ginatricot







Hahaha, visst ser jag ut som en kossa på denhär bilden?





Nu får det räcka med bilder på mig haha! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad använder du för rouge

2009-07-21 @ 11:54:38
Postat av: emelie

du är verkligen söt asså, avis som bara den ;) haha

2009-07-22 @ 11:40:33
Postat av: hello

GRIS HIHIIH =)

2009-07-22 @ 16:44:39
Postat av: Emma

Vad fin hårfärg du har, vad har du använt för hårfärg? Tacksam för svar KRAM! :)

2011-11-29 @ 19:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0