- Finspångs badhus

Idag har jag varit på Finspångs nybyggda badhus med pappa & Martina, hade faktiskt jättekul, verkligen jättefint & fräscht badhus, mycket bättre vattenrutschkanor (stavning?) och massa andra roliga grejer som var way mycket bättre än här i Norrköping. Så det badhuset rekommenderar jag istället för Centralbadet om man gillar att bada och ha kul!

Imorron blir det nog Himpa med Dajana, ska nog bli fint väder både imorron & fredag, så det är bara att passa på! Håller ju på att tappa min färg nu, och det vill jag verkligen inte!

Dom senaste dagarna har jag laddat mer en massa bra låtar, så ni ska få lite låttips sen tänkte jag, alltid kul med ny bra musik ju!

Uppdaterar senare, puss!

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Ja, jag vet. Jag sa det till Karin igår, att det är mycket värre för dig. Men jag tror du överlever :)

2009-07-16 @ 16:37:20
URL: http://flardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0