- Filmtips

Förlåt för sjukt dålig uppdatering, men har inte haft tillgång till internet dom senaste dagarna. Har tillbringat mina dagar med Dajana dom senaste dagarna, oftast hemma hos henne. 2 bra skräckfilmer har vi hunnit med att se - The unborn & The strangers. Jag som tycker alla skräckfilmer som har med djävulen att göra är skitspännande älskade The unborn, så den rekomenderar jag starkt! The strangers var också bra!

the_unborn.jpg image by warezmaster20



.. Sist jag skrev blogg var ju när jag, pappa och Martina skulle åka och köpa massa nya dvd filmer, eller hur? Dom här filmerna köpte vi:

- I taket lyser stjärnorna



- Bedtime stories

 

- Benjamin Buttons otroliga liv



- Revolutionary road



- WALL.E



Av alla dom här filmerna har jag än sålänge sett I taket lyser stjärnorna och Bedtime stories. Båda filmerna var väldigt bra, I taket lyser stjärnorna köpte vi för att boken är faktiskt en av mina favoritböcker, fast självklart var inte filmen lika bra som boken. Men filmen var väldigt sorglig, men det brukar jag tycka om faktiskt. Lite drama liksom :) Bedtime stories var en mysig film, en riktig "feel-good" film, jag tycker att den passar alla åldrar och den var både rolig & spännande!

Uppdaterar lite senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0