- Busfabriken

Idag har jag varit på busfabriken med Martina, hade faktiskt riktigt roligt, det var ju mest småbarn där men jag hade iallafall kul! Helt död är jag nu bara, har klättrat, hoppat, sprungit, åkt rutschkanor och massamassa mer, så nu är jag helt slut. Har bara varit på Busfabriken en gång förut men det var i Linköping, men det här i Norrköping var ju mycket bättre! Så dit ska jag nångång igen har jag bestämt mig för.

En bild jag tog, men man ser bara lite:





Ikväll blir det bara en myskväll hemma. Just det igår kväll tog jag först en mysig kvällsfika med Dajana i Fräcka som vanligt, sen blev det bara att åka hem och ha myskväll. Uppdaterar snart igen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0