- Bloggtorka

Min blogg är verkligen tråkig just nu. Jag har ingen inspiration eller lust att blogga alls. Borde kanske ta en liten bloggpaus..? Eller så får ni helt enkelt stå ut med mina tråkiga inlägg tills min kamera är tillbaks och tills jag får tillbaks lusten att blogga! Bilder gör ju mycket i en blogg, iallafall enligt mig, så jag hoppas att det inte tar alltför lång tid tills den är tillbaks, ville ju ha den speciellt nu på sommaren eftersom sommaren är min absoluta favoritårstid och jag vill kunna komma ihåg och titta tillbaks på alla härliga sommardagar. Men det är inget jag kan göra något åt, så nu återstår det bara att vänta.

Förresten har jag vänt på dygnet helt och hållet, är absolut inte trött innan 2 på nätterna, ibland kan det dröja ännu längre, trots att jag ofta lägger mig i sängen vid 12 efter en seg hemmakväll. Kan heller inte vakna innan 1, och då känns det som att jag sover bort en hel dag, det är ju oftast fint väder på morgonen & förmiddagen också, det blir ju nästan alltid dåligare på eftermiddagarna & kvällarna. Men en andledning till att jag inte tycker att det gör så mycket att jag sover bort hela dagarna är att jag saknar Merdin så fruktansvärt mycket, vill bara att det ska bli den 29:e så fort som möjligt. Jag längtar så himla mycket till att få träffa honom, ni anar inte! Men det är faktiskt bara 12 dagar kvar tills han kommer, det är väl inte så lång tid egentligen, det går väl snabbt (snälla säg att det går snabbt)?

Väldigt onödigt inlägg känner jag att det här blev, men jag hoppas att jag får tillbaka inspirationen snart, så att jag kan bli en såndär rolig bloggerska som jag kan vara ibland igen! PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga ut gamla bilder o skriva om dom? :) som vad du gjorde förra sommaren o bla bla bla! :D

2009-07-17 @ 17:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0