- Besviken..

Hej bloggen! Nu sitter jag här och är jätte besviken. Skulle nämligen boka biljetterna till Montenegro idag (vi hittade billiga för 2900 tur&retur), men sen när man precis skulle boka så såg vi att det var massa avgifter man var tvungen att betala också, det var tex 3000 kr extra för skatt! Jag visste att det brukade va en avgift för skatt, men jag trodde absolut inte att det var så mycket. Så vi kollade runt på lite andra flygbolag istället, men det billigaste som fanns var för lite över 4000 och så mycket pengar har inte jag just nu. Så frågan är om det blir någon resa alls nu. Vi var för sent ute, det blir bara dyrare och dyrare desto längre man väntar. Åh, jag som var så glad och längtade så himla mycket! Jag är verkligen jättebesviken, menmen, får väl se hur det blir.

Skulle åkt in till stan med kvart i 4 bussen och träffat Dajana, gått till banken och föra över lite pengar till resan, sen även växla, men det är ju ingen idé längre. Jag hoppas verkligen att resan blir av ändå, på något sätt, annars är ju fan min sommar förstörd! Det ska ju vara jättedåligt väder i Sverige nu ett tag framöver, och det orkar jag inte med. Skulle haft så himla kul nere i Montenegro, med världens bästa människor..

I nästa inlägg tänkte jag berätta lite om vad jag tycker om alla "kändisbloggar", för det brukar vara många som frågar! Puss sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0