- Always the same

Alla dagar ser likadana ut nu, vaknar, sätter på mig bikinin, går ner till bussen, möter Dajana, drar till Himpa, lägger mig och steker, tar ett dopp när det blir för varmt. Ja, ni förstår nog! Imorron blir det nog samma sak igen, jag försöker verklien passa på nu när det fortfarande är fint väder. Fast nu när jag tittar ut så REGNAR DET. Vafan?! Men det är nog bara en liten skur får vi hoppas på.

Har inte så mycket mer att skriva om dagen. Nu är det iallafall 80% chans att jag åker till Montenegro om ca 2 veckor, och det blir flyg trots allt. Berättar mer om det när det är helt säkert & när allt är bokat.

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem med Mc'Donalds mat till mig, jag är så jävla hungrig alltså! Haha, vi hörs sen, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0