- Tattoos.

Vet ni vad? JAG VILL TATUERA MIG. Jag är jätte sugen på att tatuera mig verkligen, min pappa tatuerade sig i Thailand (mitt namn, min systers namn & mammas namn på handleden) och jag försökte övertala honom att jag också skulle få göra en men det fick jag inte. Jag vill antingen ha en i nacken, handleden eller någonstans på foten upp mot vristen. Om ni har sett Kenzas hon har i nacken, ungefärg exakt en sån fast med en annan text då. Kanske mitt namn eller något annat.  Jag vet jag är bara 15 (snart 16 faktiskt) och det är ingen idé att ni skriver "en 15-åring ska inte ha en tatuering blablabla" om nu mina föräldrar skulle gå med på det vilket jag inte tror är det ju deras & min sak, det är faktiskt min kropp.

Kunde inte få tag i en bild på Kenzas tatuering i nacken, lägger in lite bilder på snygga kändis tattoos.
Små och diskreta tatueringar är snyggast!



Rihannas tatuering i nacken är skitsnygg.



Victoria Beckham har också en tatuering i nacken.



2 av Rihannas andra tatueringar, en på örat & en på axeln.



Eva Longoria har en liten stjärna på handleden.


Kommentarer
Postat av: Anonym

neeeej tatuera inte ditt namn....enligt mig ska tatueringen ha en betydelse annars tröttnar man och ditt namn lär du ju inte glömma lr så xd

2009-01-04 @ 23:44:35
Postat av: Anonym

Hej! Alla borde kolla in den här bloggen, finns bland annat bild på Kissies hemliga kille ;)

2009-01-05 @ 02:00:46
URL: http://enaning.blogg.se/
Postat av: adelina

jag vill också tatuera mig. typ där på höften, någon "symbol" som står för kärlek! åååh :) hihi pussi

2009-01-05 @ 17:23:32
URL: http://adelinaadelina.blogg.se/
Postat av: lydia yalin

vill du ha en riktigt snygg tatuering kan du tatuera in ditt namn på foten där på sidan om du fattar hur jag menar. skit sexigt är det:) en sån tatto har jag alltid velat ha. om du inte förstod vart på foten jag menade kan du kolla på den här bilden: http://www.otautahitattoo.com/files/Maori%20foot%20tattoo%204.jpg. men lite längre ner och mer åt höger. där ska det stå ditt namn. skit snyggt

2009-01-05 @ 21:13:14
Postat av: Anonym

Uppdatera mera!!

2009-01-06 @ 02:31:30
Postat av: Linn

Nice blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2012-03-18 @ 15:26:24
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0