- Svar.

Nu avslutar jag frågestunden, så ni får alltså inte fråga något mer :) Fick ganska många frågor faktiskt, fler än jag trodde. Men här kommer frågorna & svaren.

Är du lika snygg JÄMT? Du verkar alltid vara snygg, men jag undrar är du lika snygg när du vaknar på morronen som på dina bilder?

Svar: Nej, jag är inte lika snygg jämt, jag kan se förjävlig ut när jag vaknar på morronen men jag är oftast nöjd med hur jag ser ut, men självklart känner jag mig snyggare med smink än utan.

Hur gammal är du? Om du fick välja en sminkprodukt du skulle få använda vilken skulle det vara? Vilken plattång använder du? Vilken är din favoritaffär? Hihi jag har massor med mer frågor

Svar: Jag är 15, fyller 16 den 21 januari. Om jag bara fick välja en sminkprodukt skulle jag välja mascara, men jag har svårt att välja mellan mascara & solpuder. Jag använder en plattång av ett italienskt märke, Gama, dom är helt klart bäst :) Jag har ingen direkt favoritaffär, men tycker om Monki, Gina Tricot, Bikbok, H&M osv.

Vilken linje tror du att du ska gå och på vilken skola?

Svar: Jag ska troligtvis gå på Kungsgård, eller det är mitt förstaval & jag vill gå samhällsvetenskaps programmet. Mitt andraval kommer att vara De Geer - samhäll.

hur är det mellan dig och han den dära merdin nu? har ni gjort slut och är bara kompisar, eller vaddå? berätta gärna om hur ni träffades och så :)

Svar: Det är bra, vi är vänner just nu. Vi träffades genom skolan, vi började snacka med varandra när jag gick i sjuan och han i åttan.

när förlora du din oskuld, och med vem?

Svar: Jag säger inte när men det var med Merdin.

va tyckte dina föräldrar om merdin (:

Svar: Dom tycker om honom jätte mycket.

vad tycker du om långa tjejer som har höga klackar?
skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig?
nämn ett plagg som du tänker köpa i vår! :)


Svar: Jag tänker inte så mycket på långa tjejer som har höga klackar eftersom att jag är väldigt kort. Men, om man trivs med högklackat spelar det ingen roll hur lång man är.
Ja, jag skulle kunna tänka mig att skönhetsoperera mig.
Jag vet inte om skor räknas som ett plagg, men massor av vår/sommar skor iaf!

Brukar du gå till skolan utan smink?

Svar: Ja, det har hänt, men sminkar mig oftast.

Snackar du skit om hur andra är klädda i skolan elr på stan?

Svar: Ja, det har hänt.

vad önskar du dig i födelsedagspresent :D? föruuutom pengar ! :)

Svar: Jag önskar mig lite allt möjligt, främst pengar men om jag inte får välja det smink, kläder & sånt alla tjejer önskar sig :)

varför lägger du SÅ mkt smink?

Svar: Jag tycker inte att jag gör det faktiskt, eller när jag ska på fest & så men annars tycker jag att jag lägger lagom mycket.

har du något bra bantning/tränings tips? jag vill ha fin kropp i sommar!

Svar: Nej jag har ingen aning faktiskt, jag har aldrig tänkt på att träna eller banta eftersom jag är väldigt smal men ät nyttigt & träna helt enkelt :)

hur brukar du klippa håret? och färga

Svar: Det är olika varje gång, men dom senaste åren har jag bara klippt topparna eftersom jag vill ha långt hår & är nöjd med min frisyr. Men när jag var lite mindre brukade jag nästan alltid klippa upp håret och har haft lugg nångång också. Färga håret är också väldigt olika, ibland färgar jag mörkbrunt (främst på hösten, vintern) men mot våren/sommaren brukar jag vilja ha håret lite ljusare. Nu har jag funderat på att färga håret ljusare, om nån månad eller så.

vad kan du inte gå ut ur huset utan? något du alltid måste ha!

Svar: MIN MOBIL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0