- Om löshår.

Jag vill blogga men känns som att jag inte har nån inspiration eller några ideer alls .. Men jag kom på att för ett tag sen skrev jag ett inlägg om att ni skulle skriva förslag på vad ni ville läsa om, då va det en tjej som skrev att hon ville att jag skulle skriva om hårförlängningar & vad jag tycker om att ha löshår. Så då gör jag det :)

Jag har själv haft löshår, förra sommaren, då Malin, en kompis till mig för er som inte vet, klippte av typ halva mitt år. Jag vet inte varför vi gjorde det men jag bad henne iaf, och det vart ju inte så lyckat. Snett och väldigt kort. Jag fick panik och grät, jag som alltid haft det här långa, enligt mig "drömhåret". Så jag köpte löshår från Tajmahal.se, fick hem en massa löshår & satte dit det med clips. Hade det lite då&då när jag hade lust, men det var väldigt onödiga pengar kan jag ju säga, använde det i kanske en månad sen tyckte jag att mitt hår växt tillräckligt, så jag slutade använda det. Köpte det för 700 kr + frakt då. Sålde det för ett tag sen till Nava, en annan kompis, eftersom mitt löshår inte alls var slitet.

Så vad jag tycker om löshår är vell ganska uppenbart, för er som verkligen vill ha långt hår ser jag det som ett bra alternativ, så länge det ser ÄKTA ut. Det värsta jag vet är när en tjej har löshår så att man verkligen ser att det inte är hennes riktiga hår. När man har i alldeles för tunnt löshår och ens eget hår är tjockt brukar man ju se en "kant" och det är otroligt fult.

Ska se om jag hittar några bilder när jag hade löshår.





Man ser inte så bra på håret men det är jag till vänster.



Ja, det var dom bästa bilderna jag kunde erbjuda. Så nu fick ni ett inlägg som nån av er faktiskt läsare önskat. Fortsätt ge mig tips på vad jag ska skriva om!

Puss

Kommentarer
Postat av: nava

haha fulaste bilderna carro!

2009-01-15 @ 21:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0