- Fredag.

Hej bloggen! Vaknade vid ett, tog direkt en dusch och åt lite och nu ligger jag här i sängen igen. Jag är så himla seg asso, har ingen aning om vad jag ska göra idag heller. Först var det tänkt att Olly och jag skulle på stan, men det är vi båda för trötta för, så hon kommer hit sen, eller så åker jag in till stan, för ikväll ska vi hitta på något har vi tänkt. Sen sover nog hon här :)

Det är så jobbigt, hur tidigt/sent jag än går och lägger mig tar det alltid så lång tid för mig att somna. Igår somnade jag vid 3, såg på sex & the city till typ ett men kan inte somna förrän 3-4. Det är för att jag vänt så på dygnet, jag har nog vant mig vid det här nu. Men snart är det nog dags att börja vända tillbaks dygnet, gå och lägga sig tidigare och vakna tidigare, för snart börjar ju skolan. Faktiskt har jag ingen såndär ångest som jag brukar ha, saknar skolan lite, men ändå kommer jag snart va så skoltrött igen att jag dör. Men om 19 dagar fyller jag år, och det ser jag verkligen fram emot! :)

Vad ska ni hitta på idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0