- Vilken klänning?

Hej bloggen. Nu är det så att jag behöver er hjälp, och nu MÅSTE ni kommentera vad ni tycker. Jag fyller ju år på onsdag, och på lördag ska jag fira min födelsedag med mina kompisar. Jag har tänkt att beställa en klänning från internet, men har inte hittat någon som jag verkligen gillade. Men nu har jag hittat 2 st som jag skulle kunna tänka mig, och ni ska hjälpa mig att välja, för jag vet inte vilken som är finast.

Antingen denna från Nelly.com







Enkel kort svart tuptopklänning med söt rosett.

Eller denna från Asos.com

Chandelier Cross Over Halter Neck Ra-Ra Dress

Chandelier Cross Over Halter Neck Ra-Ra Dress

Chandelier Cross Over Halter Neck Ra-Ra Dress

Svart kort volangklänning med snygg rygg.

Båda klänningarna kostar runt 500-600.
Hjälp mig nu, vilken ska jag välja?!


Kommentarer
Postat av: adelina

hm, den första tycker jag! :) pussi

2009-01-18 @ 14:01:11
URL: http://adelinaadelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

den andra!

2009-01-18 @ 14:47:18
Postat av: Stina

den från asos tycker jag :D den ser lite mer speiell ut :P

2009-01-18 @ 17:26:25
Postat av: Anonym

om du verkligen måst välja någon så tycker jag den andra! men det senaste inlägget, den klänning va finare än dom båda

2009-01-19 @ 17:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0