- Trött på er anonyma

Jag måste bara säga att jag tog bort dom kommentarerna på "Lik Kenza?" inlägget som jag ansåg vara elaka. Jag tycker bara inte att man ska få höra sånt bara för att man skriver ett inlägg om någon som är väldigt vacker, men ja, nu har jag fått höra att jag ser ut som en smutsig zigenare, en kines & lite annat. Men jag tar faktiskt inte åt mig, för jag är själv nöjd med mitt utseende, och det handlar antagligen bara om avundsjuka, eftersom ni är anonyma vågar ni ju heller inte stå för vad ni säger. Men jag säger inte att ni inte får tycka att Kenza är miljoner gånger vackrare/finare/sötare än mig, jag säger bara, håll det för er själva, den enda frågan jag ställde var ifall ni tyckte jag va lik henne eller inte, mer än så behövde ni inte skriva. Pusshej :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är sjukt vacker!

skit i dom där nördana som skriver skit saker!

2009-01-15 @ 20:36:21
Postat av: Anonym

tkr att du är vacker och du ska inte ta åt dig för det dom skrev, dom är bara avendsjuka på att dom är fula och du är vacker ! :)

2009-01-15 @ 21:03:23
Postat av: adelina

haha jag får också massa anonyma kommentarer, lite feeegt!



pussis

2009-01-15 @ 21:10:50
URL: http://adelinaadelina.blogg.se/
Postat av: :

asså om någon säger något dumt om ditt utseende är det 1000 procent avundsjuka du är den mest perfecta personen du har det perfecta utseendet asså , jag undrar finns det någåt med ditt utseende som inte är snyggt :O ? du är perfect

2009-04-07 @ 22:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0