- Torsdag.

Hej bloggen! På förra inlägget fick jag några kommentarer, vissa tyckte jag va lik Kenza, vissa inte alls. Och ni som trodde att jag inbillade mig att jag var vackrare än henne, NEJ verkligen inte, hon är verkligen en skönhet & jag sa inte att vi var lika, det är bara vad folk påpekat. Och det klart hon ser äldre ut än mig, det är hon ju :)

Menmen, skola idag som vanligt, fick håltimme sista lektionen från idrotten så jag slutade tjugo över 1. Sköntskönt, kom hem för ungefär en timma sen, lagade lite mat faktiskt haha :) Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra .. läsa lite bloggar & bara ta det lugnt antagligen. Hörs senare, PUSS.

Väntar på bussen idag ..


Kommentarer
Postat av: Sofia

jag kollade dina kommentarer på förra inlägget igår och då fanns det en kommentar där de stod att hon typ va sötare än dig men nu så har ju du tatt bort det? Alltså det är ju inget fel med det men jag trodde bara att du hade mer självdistans än så..du behöver inte skämmas över kommentarer som är negativa vettö :)

2009-01-15 @ 17:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0