- Tisdag.

Gud, jag är så trött .. Idag började jag skolan 8 och slutade 4, alltså 8 timmar. Underbart. Hade 2 timmars hemkunskap sista lektionen, då han bara pratade om hur man ska förvara mat. Somnade lite halvt där på bänken ett tag. Tur att han är ung & snygg, annars hade jag antagligen varit död nu. Men iaf, sen efter skolan gick jag & Dajana hem till henne, såg lite på Disney Channel, bästa Zack & Cody och Hannah Montana! Sen kom min pappa och hämtade mig. Sen när jag kom hem åt jag mat sen PLUGGADE jag, gjorde klart engelska läxan som egentligen ska va klar på torsdag, I'm proud over myself. Nyss tog jag en dusch och nu ligger jag under täcket och fryser, funderar på om jag ska ta tusen täcken och lägga mig och titta på Sex & The city ett tag, men har ingen ork till att ens flytta på mig (2 meter till min soffa). Jag har kommit på jag lever i mitt rum, enda gången jag går ut är när jag ska till toan, ut eller äta i köket. Allt jag behöver finns liksom här, haha. Låter kanske lite konstigt men vänta bara tills ni kommit till mitt underbara rum, ni kommer aldrig vilja gå härifrån :)

Nu ska jag sluta skriva onödiga och intressenta saker. Puss på er snyggingar!

Eller vänta, måste skriva en sak till, jag kom på en bra sak, JAG SLUTAR ETT IMORRON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0