- Tisdag.

Förlåt för den dåliga uppdateringen. Igår vaknade jag vid 1 sen gick jag ut och åkte skriskor & pulka med min syster, skitkul haha. Sen efter några timmar gick jag in helt stelfrusen, tog en varm dusch & började fixa mig. Sen skjutsade mamma mig till Ektorp där jag träffade Malin, sen tog vi spårvagnen ner till stan och satte hos på Coffehouse. Från början var det bara hon&jag, helt plötsligt var det jag Malin Carro nån till tjej & nån till kille & Hannah. Men de va trevligt, sen tog Malin & jag bussen till kungsgatan och träffade Merdin & Esat. Vi åkte dit för att vi skulle ta ännu en fika på fräcka men dom ville till Mc, så vi gick tillbaks till stan och satte oss där ett tag. Sen gick vi "hem" till Merdin och va där ett tag, sen tog Malin och jag 12 bussen hem. När vi kom hem kollade vi på Sex & the city och sen sov hon här också :)

Idag har jag inga planer alls, har bara lust att vara hemma & ta det lugnt faktiskt, men får se senare. Malin åkte hem nyss typ, vi vaknade vid 1 trots att hon skulle ta 11 bussen hem (y) Iövermorron börjar skolan, och nu har jag ÅNGEST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0