- Thank god it's friday

Hello sunshines! Har inte skrivit på ett tag, har inte haft tid eller lust. Men nu är det fredag och jag är på bra humör, bortsett från att jag är väldigt trött och känner mig ganska hängig faktiskt, som att jag är på väg att bli sjuk. Men det får vi hoppas att jag inte blir :) Idag har jag varit i skolan som vanligt, gjorde NOprov och det gick vell sådär, ganska svårt tyckte jag. Men NO är nog ett av dom ämnena jag tycker om minst, så det kanske inte är så konstigt. Slutade vid 2, så kom mamma & hämtade mig och nu har jag bara städat lite och ätit semlor haha.
 
Ikväll var det meningen att jag skulle till Dajana på filmkväll me tjejerna, men jag vet inte om jag orkar det faktiskt, ganska jobbigt att ta mig till stan nu för tiden ju, speciellt på kvällarna. Får se hur det blir, om jag inte känner mig lika hängig & trött åker jag till Dajana, myspys :)

Vet ni vad? Jag har ju inte lagt in en enda outfit i bloggen, men jag tror att jag ska börja med det. Iallafall när jag känner att jag har på mig något som jag tycker är värt att visas.

Skriver senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0