- Tell me

Jag glömde berätta, har jag inte alltid sagt att kvällen innan skolan skulle jag inte kunna somna? Jag la mig i sängen vid 11 och försökte verkligen bli trött, sen vid 12 gav jag upp och pratade i telefon till halv 2. Sen låg jag och vred & vände mig i nån timme, SEN somnade jag. Somnade vid halv 3-3 ungefär. Sov alltså högst fyra timmar inatt, och nu är jag faktiskt trött. Jag visste att min trötthet skulle komma tillbaks nu när skolan började, nu kanske sömnproblemen försvinner!

Känner att jag inte har något kul & skriva om. Vill verkligen blogga nu när jag inte har något bättre för mig, men vad ska jag blogga om? Jag vet att ni vill ha mer bilder, och det har jag faktiskt börjat med lite mer tycker jag, men vad ska jag SKRIVA om? Något speciellt? :) Skulle va kul att veta, jag bloggar ju främst för att jag tycker det är jättekul, men också för att ni verkar tycka om det så mycket, skulle ju inte forsätta om jag inte hade läsare, inte fick några kommentarer osv. Men min blogg bara växer & växer, så roligt!

Så nu vill jag att ni gör mig en tjänst och skriver en kommentar om vad ni helst vill att jag ska skriva om här i bloggen? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ae jag vet inte.... men du kanske kan skriva vad du tycker om hårförlängningar

2009-01-08 @ 20:56:45
Postat av: Anonym

kläder du har/vill ha/köpt <3

2009-01-09 @ 17:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0