- Söndag.

Hej bloggen. Min frågestund är fortfarande igång så fortsätt fråga!  Avslutar den runt 6-7 kanske. Igår blev det en lugn dag, Merdin kom hit på kvällen en stund. Vi såg på en sjukt dålig film, mer än så gjorde jag inte igår. Idag vaknade jag vid 1, seg som alltid, sen tog jag en dusch och nu har jag sett på sex&the city, är inne på fjärde säsongen nu, bara 2 säsonger kvar :( Kommer sakna att inte kunna kolla på det när jag inte har något att göra. Söndagar är alltid lika sega för mig, så ska nog bara ligga här hela dagen. Imorron är det skola igen, tråk. Tänkte lägga in dagens låt, lyssnar på den väldigt mycket just nu, en av The pussycat dolls nyaste låtar.

The pussycat dolls - Top of the world


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0