- Söndag

Nu skäms jag. FÖRLÅT för den dåliga uppdateringen! Men den här helgen har verkligen varit hektisk, har inte haft tid att sitta vid datorn en enda gång. Och jag lovade ju er bilder & allt, och ni SKA få se bilder, det lovar jag.

Min kväll igår blev ganska lyckad. Jag & mamma hämtade upp Malin, sen skjutsade mamma oss till Kungsgatan. Då gick vi till Dajana, sen gick jag & Malin till Merdin, där Adis & Merdin var. Senare gick vi till Monaco och där mötte vi upp alla andra, hade det trevligt. Fick presenter av Hannah Dajana & Malin, ni är bäst tjejer. Av Dajana fick jag en jättesöt svart klänning, av Hannah & Malin fick jag en svartvit kort randig midjekjol med en stor synlig dragkedja och av Hannah fick jag en jättefin sminkväska som innehöll en Mascara, 2 puder, 1 rouge, 1 foundation, 2 ögonskuggor, 1 läppglans & 1 eyeliner. Bilder kommer på det! :) Vi var där hela kvällen, bara umgicks och lyssnade på en kändis som var där och sjöng. Det var trevligt :) Sen vid 2 tog jag & Merdin bussen hem och sen sov han här.

Nu är jag jätte trött, Merdin åkte precis hem och idag blir det en väldigt lugn dag för mig.
Bilder på alla mina presenter kommer! Förhoppningsvis idag, men det blir nog ikväll isåfall.

Skriver senare igen, puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad var det för kändis då?

2009-01-25 @ 15:29:06
Postat av: Anonym

NU idag vill jag (vi?!) se bilderna! :oo

2009-01-26 @ 07:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0