- Söndag.

Igår kväll hade jag en jätte mysig & trevlig kväll med Sandra, Olly & Vanessa. Jag tog bussen in till stan och träffade först Sandra & Vanessa, sen kom Olly. Vi gick till Golden Bangkok, jag beställde kycklig med cashewnötter haha :) Gott va de, vi satt där i några timmar och hade de roligt, mycket skratt blev det. Vi satt där till 10 ungefär, sen gick jag till Kungsgatan för att träffa Merdin, så gick vi hem till honom, såg lite på film & så. Sen kom pappa och hämtade mig vid 12 :) Jag hade tänkt gå och lägga mig direkt, men jag & merdin pratade i telefon i 2 timmar, sen tog det en timme för mig att somna. Jag kan verkligen inte vända tillbaks dygnet, kommer bli jättejobbigt sen när skolan börjar, kommer varken kunna somna eller vakna ..

Idag vaknade jag vid 1, sen tog jag en dusch och lite så, sen satte jag mig & kollade på The Hills tills Merdin kom hit. Vi gjorde inte så mycket, hade de mys bara :) Sen åkte han för ett tag sen, hade tänkt åka in och träffa Dajana som jag saknar jätte mycket, men mitt värdekort är slut & mina föräldrar är inte hemma så kan inte komma in till stan på något sätt. Jag känner att jag ändå inte klarar av att vara ute, det är ISKALLT. Man vill bara ligga hemma i sängen/soffan framför en film. Men får hoppas på att jag kan träffa henne nån annan dag innan skolan börjar. Imorron har jag inte heller några planer .. men hittar säkert på något, det är sånt som märks.

Puss sålänge!



Vanessa & Olly på Golden Bangkok.


Kommentarer
Postat av: adelina

ledsen att jag inte gick med er och åt igår kväll men har verkligen inte mycket pengar nu! förens jag får min lön. vi får ses någon dag och göra något gums! :) puss

2009-01-04 @ 20:15:50
URL: http://adelinaadelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0