- Sommarlängtan!

För några dagar sen fick jag hem H&Ms vårkatalog. Jag brukar inte hitta så mycket fina kläder i katalogerna faktiskt, men jag hittade minst 4 par bikinis som jag blev KÄR i. Så det blir att beställa några stycken, det fick mig att längta ännu mer till sommaren! Hittade en blommig som va snygg, en med paljetter, en med volanger & och en med lite kedje detaljer. Enligt mig ska bikinisar vara färglada, heslt i lite starkare färger som turkos, cerise, orange osv, det blir snyggast till en brunbränd kropp! Min favorit modell är helt klart trekants bikinin med små underdelar helst med knyt, men förra sommaren använde jag också en bandeau bikini ganska mycket. Ni som inte vet vad det är, ska visa en sån snart.



Här är trekantsbikinin med volanger, finns i den här färgen, turkos & svart.



Turkos trekantsbikini med kedjedetaljer, finns även i brunt.



Bikini med paljetter, syns inte så bra på bilden, ska se om jag hittar någon bättre.
Finns i cerise, grön, grå & svart.

Här är en bättre bild:






Den här blommiga är också så snygg, den finns även med svart bakrund.
  Jag hade valt den i bandeau modell:



Åååh alla är ju så himla snygga! Mina favoriter är nog den med paljetter och den blommiga bandeau modellen. Fast den med volanger är också galet snygg, haha, jag kan inte bestämma mig! Vilken är eran favorit?

Kommentarer
Postat av: Anonym

den sista bilden den blommiga

2009-01-07 @ 16:41:30
Postat av: sandra

den blåa eller rosa!

2009-01-07 @ 17:52:31
URL: http://sandraknezevic.blogg.se/
Postat av: isma

Den blommiga bandeau modellen var skit söt :) min favorit!

2009-01-11 @ 22:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0