- School.

Hej bloggen :) Sitter i skolan just nu, har bild, vi ska göra film men Dajana är inte här och vi gör en tillsammans så jag sitter här .. Jag är ganska pigg idag faktiskt, men det va sjukt svårt att komma upp imorse. Men nu är jag pigg :) Har haft no labb där vi gjorde nått experiment eller nåt, sen hade vi musik, nu har jag spelat upp både Keyboard & Gitarr! :) Nu sitter jag och pratar i telefon med Dajana, hon är på väg hit, hon kan knappt prata alltså, hon har varit hos tandläkaren och fått bedövning så hon läspar som fan & man hör inte vad hon säger. Hon låter som en handikappad bebis hahaha. Snart ska ja ut & möta henne, sen har vi lunch vid kvart över 12. Det är nån köttgryta idag, dom brukar va ganska äckliga,  men vem vet den här kanske är god :) Efter skolan ska jag hem direkt, slutar runt 2 nångång, sen ikv blir det att åka in till stan & hitta på något kul. Blir nog att va med Malin, Dajana och nån mer kanske. Får se vad som händer! Och jag ser verkligen fram emot imorron, få SOVA på morronen! Åååh.

Nu är det bara 5 dagar tills jag fyller år, längtar! Hörs senare, puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0