- Onsdag.

Efter det förra inlägget är jag inte på blogg humör längre, men tänkte ändå skriva om min kväll igår. Jag åkte in till stan vid 8, åkte hem till Dajana. Så himla kul och träffa henne, var så länge sen sist. Va där ett tag, sen gick vi till Monaco (ett bosniskt ställe där man kan fika & så) och satte oss där. Fikade där i ungefär 3 timmar, efter nån timme kom Merdin Esat & sen även Hadis. Vid 12 följde Merdin mig till Strömbacken så tog jag bussen därifrån. Och ja, det är fortfarande slut mellan oss, men vi har fortfarande massor att prata om. Sen somnade jag inte förräns 4 tiden inatt. Bra att jag lyckas vända tillbaks dygnet när jag börjar skolan imorron! Vaknade vid 2 helt död, hur ska jag kunna somna vid 11-12 inatt? Kommer ligga vaken till 3-4 igen och jag ska liksom upp 7. Döda mig säger jag bara. Menmen, ska ändå bli lite kul att komma tillbaks till skolan. Men samtidigt vet jag att om en vecka kommer jag bara längta tills nästa lov, kommer bli skoltrött jättesnabbt, det vet jag. Föresten är det exakt 2 veckor tills jag fyller 16 idag!  Ska bli så himla kul, Dajana har avslöjat att vi ska åka till Sthlm (men jag vet inte vad vi ska göra) sen har även Olly nån överraskning också. Jag längtar! :) Idag ska jag bara va hemma, är jätte trött, ska fixa lite med ny musik till min ipod snart, musik är min räddning i skolan haha.

Och om jag inte sa det förut, tack för att ni bryr er ..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0