- Onsdag

Hello everyone :) Idag började jag kl halv 11, hade idrott första lektionen men då var jag inte med, sen hade vi lunch, köttfärsås med spaghetti, love it! Den är så god i skolan. Sen hade vi matte, sen slutade jag kl 1. Då mötte ja upp Merdin så gick vi och åt i stan, sen åkte vi hem till mig. Va här ett tag, sen åkte jag mamma pappa & älsklingen och skulle hämta vår nya bil. Skitsnygg är den, en stor Toyota :) Så släppte vi av Merdin också, sen åkte jag & pappa och köpte mat på Spicy Hot, sen åkte vi hem. Nu har jag ätit & pluggat lite, har jättesvåra och många engelskaglosor tills imorron, men det ska nog gå bra. Får se om jag drar ner en sväng på stan imorron med Olly, glömde tröjan som jag skulle lämna tillbaks hemma idag.

Det var vell allt om min dag .. tycker alla dagar ser ungefär likadana ut nu för tiden, men snart är det helg igen. Nästa vecka har vi 2 nationella prov också, eller aa, alla nior har ju det, men herregud säger jag bara! Undra hur det ska gå .. menmen, hoppas de är bra me er allihoppa :) Pusshej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0