- Onsdag.

Hej sweeties! Idag har jag haft en bra dag, solen har varit framme nästan hela dagen & det har inte varit kallt alls ute. Jag längtar verkligen tills våren kommer nu, ååh. Fint väder får mig på bra humör konstigt nog. Men iaf, varit i skolan som vanligt, hade 2 och en halv lektion haha. Första lektionerna hade vi svenska & engelska, sen hade vi håltimma på idrotten så vi fick över 2 timmars lunchrast, sen hade vi matte & jag och Dajana gick ut och träffade Hadis och Edon så vi var bara med en stund på den lektionen, sen slutade vi vid ett :) Efter det gick jag & Dajana till kungsgatan där jag träffade Merdin, sen tog vi bussen hem till mig. Och nej, vi kan inte va ifrån varandra, men ja, vi får vell se. Nu åkte iaf han & min syster in till stan tillsammans, hon skulle på nån sak med skolan & han skulle träna. Imorron är det redan torsdag, alltså snart helg! Tror det händer en hel del kul i kvällen iaf, så aa. Sen är det exakt en vecka tills jag fyller 16 idag! Ser fram emot det jätte mycket, ska göra massa kul då & sen presenterna så klart :)

På tal om det, GRATTIS TILL ALDIN SOM FYLLER 16 IDAG!

Nu ska jag snart ta en dusch eller ett bad, får se. Puss så länge <3

Kommentarer
Postat av: selma

du är inte den ända som blir glad av fint väder:O JA MED;D

2009-01-14 @ 19:45:55
Postat av: Anonym

GRATTIS I FÖRSKOTT :D

2009-01-15 @ 01:00:13
Postat av: Anonym

kan du skriva om vad du tkr man kan ge sin pojkvän när han fyller?

2009-01-15 @ 19:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0