- Nyårsafton.

Nu ska jag berätta lite om min kväll igår. Min nyårsafton blev riktigt lyckad, började med lite förfest hos Olly med bara tjejerna - jag olly malin & amina, sen vidare till Sandra och förfesta lite till, sen drog jag till merdin och firade tolvslaget där med honom & hans släkt. Mycket trevligt :) Sen nångång efter tolv gick jag esat jasse & merdin till felicia där det va KATASTROF fest, tycker synd om dig gumman, bråk & poliser och allt va det va, alldeles för mycket folk i den lilla lägenheten, men där träffade man verkligen ALLA, så de va kul :) Efter nån timme drog jag olly merdin & dejan vidare till dejan där vi fortfsatte festa lite, kan ju bara säga att det blev LITE för mycket för mig. Vid 3 nånstans tyckte jag och olly att det va dags att åka hem, så tog vi en taxi & bilder kommer när jag fått. Tog inte så många, men några iaf :)

Tyvärr hann jag inte med några outfitbilder, men jag hade en svart tubtopklänning med typ spetsdetaljer från Thailand, höga höga pumps & en kuvertväska bara. Enkelt & snyggt!

Hoppas att ni hade en bra nyårsafton, jag ser verkligen fram emot år 2009, jag ska ta nya tag & ha det så kul som det bara går! Nytt år - nya möjligheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0