- No school for me today

Idag har jag faktiskt inte varit i skolan, försov mig imorse & hade huvudvärk så jag fortsatte sova. Vid 10 ringde Merdin och väckte mig, han kom hit & höll mig sällskap, han är nämligen ledig på tisdagar. Vi tog det bara lugnt och hade det mysigt :) Vid 5 åkte han hem, och nu har jag precis läst ut första Twilight boken (Om jag kunde drömma) på mindre än en vecka :) Den är verkligen beroendeframkallande, till&med bättre än filmen, läs den! Jag blir helt galen när jag läser den, vill också ha min egna vampyr haha. Ska börja på andra boken ikväll tänkte jag (När jag hör din röst).

Imorron ska jag till skolan iallafall, slutar kl 1 så det är skönt. Åker nog ner till stan en sväng efter, ska byta en tröja & köpa lite saker tänkte jag :)

Skriver senare, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tjockis de va du som ringde mej o väckte mig kl 9 .

2009-01-27 @ 21:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0