- Måndag.

Ännu en dag i skolan, en LÅNG dag. Började klockan 8 och slutade tjugo i 4. 100 minuters SO sista timmen också, självmord. Allt va vell som vanligt antar jag, sen efter tog jag 4 bussen hem, FULLT som vanligt. Nu är jag helt död, trött & fryser och sådär som jag alltid känner mig efter en skoldag. Imorron är det tisdag, en dag närmare till helgen! Haha, känns bra det här med att börja skolan igen. Och jag såg att det va någon som skrev en kommentar om att den missade frågestunden & har massor att fråga, ni kan självklart ställa frågor till mig närsomhelst i vilket inlägg som helst, det var bara ett tillfälle för alla att ställa frågor i ett och samma inlägg. Så fråga på! :) Åh vad jag längar tills jag fyller år, ska bli så himla kul, massor kul som kommer hända :) Plus att jag kommer få massor pengar så jag kan shoppa loss!  Var ett tag sen jag var nere på stan nu, men det är för att jag inte har några pengar alls kvar.

Nu ropar mamma att det är mat, skriver sen puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0