- Måndag.

Måndag igen då. Helt okej skoldag, har känt mig jätte seg hela dagen. Efter skolan gick jag & Dajana hem till henne, sen fixade vi oss lite & drog ner till stan, där mötte vi hennes mamma, jag hittade MASSA fint som jag vill köpa, dom har ju fått in lite vårkläder överallt nu. Hittade faktiskt en fin klänning som jag kanske ska ha på lördag, och en jätte snygg kjol. Men får se, ska ner på stan om nån dag och shoppa lite tänkte jag. Men iaf, vi gick runt lite & senare kom även Hannah. Efter nån timme kom pappa och hämtade mig, sen åkte vi hem & nu har jag ätit och sitter här. Ska snart ta en dusch eller ett varmt bad, svårt val ju haha.

Idag ringde nån blomaffär mig och sa att jag hade blombud som jag skulle få imorron, så dom levererar blommor hit imorron till mig, spännande att se vem det är ifrån! Gulligt att nån skickar blommor ju, sånt blir man alltid så glad av :) Jag undrar verkligen vem det kan vara, kanske en hemlig beundrare! Haha (a) Får vell se.

Imorgon är det tisdag vilket betyder att jag slutar 4, jag funderar redan idag på att gå hem lite tidigare på grund av huvudvärk eller något, men ja, får vell se hur det blir med den saken. Nu längtar jag bara till onsdag & helgen.

Ikväll är det Prison Break, var så himla spännande förra gången så jag ser verkligen fram emot det här avsnittet. Om det är något? Jag har fått för mig att det kanske var sista avsnittet förra gången, men jag vet inte. Någon som vet? :)

Nu ska jag ta en dusch, hörs kanske senare, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0