- Lördag.

Hej bloggen :) Blev lite glatt överrasknad när jag såg kommentarerna på mitt förra inlägg, trodde att jag bara skulle få massa klagomål, men dom flesta höll med mig, ni är bäst tjejer!

Igår hade jag en mysig kväll. Olly och Malin kom hit vid 5 eller 6, sen åkte vi till stan, åt på Chicken kebab med Haris & Albin. Sen skulle vi gå till gottoteket och då går man ju förbi Coffe House, och där satt Nava, Moa, Olivia och Natha grek. Så vi gick in och satte oss med dom, senare kom även Lina. När vi snackat lite skit och suttit där ett tag gick vi till BC (Biljardcafét) och där var lite annat folk. Satt där en stund, sen åkte jag malin & olly hem. En ganska lugn skön myskväll med tjejerna. När Olly&jag kom hem satt vi oss och kollade på sex&the city, är redan inne på säsong 4 haha, sen vid 2 nångång somnade vi. Olly åkte hem för ett tag sen och jag känner mig jätteseg, ska bara ta det lugnt hela dagen men ikväll ska Olly & jag ut och äta med Sandra Vanessa Adelina och kanske nån mer. Ska bli jätte mysigt :)

Gud vad kallt det är ute nu, fryser ju ihjäl hur mycket kläder man än har på sig, och såg att det är MASSOR snö ute också. Jag hatar vinter, vill bara att de ska bli vår nu.

Skriver senare, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0