- Läsarfrågor

Jag tänker göra så här, ni ställer ju frågor till mig dagligen och nu har jag bestämt mig för att dom frågorna jag tycker att alla ni läsare ska få svar på & dom frågor som är intressanta & som jag tycker att ni ska få reda på tar jag upp här i bloggen. Så då & då kommer det komma upp en fråga som jag sen svarar på i ett inlägg här. Kommer kalla det Läsarfrågan eller något liknande. Varför jag gör det här är för att ni ibland ställer väldigt bra frågor som jag vill att alla ska kunna läsa & få svar på :)


Kommentarer
Postat av: malin ingbrandt

älskling, du fyller ju år i morrn :D

2009-01-20 @ 13:39:49
URL: http://maliningbrandt.e-blogg.se
Postat av: Anonym

berätta om din första gång när du hade sex. och om du anser dig själv som en bra älskare:P

2009-01-20 @ 21:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0