- Imorron!

Jag glömde säga, VEMS DAG ÄR DET IMORN OM INTE MIN! :D

16 år, jag är förväntansfull som ett litet barn, ÄLSKAR att fylla år. Fick precis mitt blombud, nån kille som kom hit & lämnade det. Har dock inte öppnat själva "paketet" än, undra vem det är ifrån :) Imorron blir det vell först att mamma, pappa & Martina kommer in och sjunger and give me the presents, sen blir det skola som vanligt, sen hem & fixa sig sen ska jag och la familia ut & äta och så. Sen i helgen ska jag bli firad först av mina vänner på lördagen sen på söndag av släkten. På torsdag ska även jag & Dajana göra något speciellt, eller det är vad hon säger iaf :) Har så mycket att se fram emot nu, kommer bli en toppenvecka!

GLÖM INTE ATT SÄGA GRATTIS IMORN SNYGGINGAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0