- Hjälp med header

Ni kan verkligen muntra upp mig, blir glad av era kommentarer .. eller ja, dom flesta. Jag kom på en sak, jag har ju fortfarande världens fulaste design, och min blogg växer ju mer & mer för varje dag som går, så jag det är dags att göra den lite snyggare & proffsigare nu. Så jag undrar, någon som kan göra en snygg header till mig? Och kanske fixa lite annat i designen? Jag själv är väldigt dålig på det där, kommentera gärna det här inlägget om det är någon som har lust så får vi snacka vidare, jag vill ju ha det på ett visst sätt såklart. Det vore jättekul om någon som är bra på det skulle kunna hjälpa mig! Puss

Kommentarer
Postat av: Jelena

Hej :)



Har precis hittat hit och läst genom din blogg lite. Och undrar nu lite smått och gott.



Ditt ex Merdin (?) Är han från Bosnien eller Kosovo? :P



Och är du själv helsvensk? (Du ser inte ut som en svensk, men tänkte på ditt för och efternamn haha, du måste ju vara svensk, eller?)

2009-01-15 @ 23:23:54
Postat av: Anonym

Jelena: Merdin är från Montenegro :) Jag är inte helsvensk, jag är 50 procent svensk, 25 procent thailändare och 25 procent amerikan haha :)

2009-01-16 @ 11:10:49
Postat av: Caroline

Oj, glömde skriva att de va jag (Caroline) som svarade. :)

2009-01-16 @ 11:35:53
URL: http://carolinestahl.blogg.se/
Postat av: merdin

haha carro, jag är född i kosovo :) ifall du inte visste de.

2009-01-17 @ 16:02:37
Postat av: Merdin

Jag är född i Kosovo carro.

2009-01-17 @ 16:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0