- Fredag & Lördag.

Hej bloggen, de va ett tag sen nu :) Igår hade jag inte tid att skriva, var först i skolan, det va en ganska lugn dag som mest bestod av raster haha, sen efter skolan åkte jag hem, sov 2 timmar, sen började jag fixa mig. Vid 8 skjutsade pappa mig till Kungsgatan, så gick jag hem till Dajana. Vi va där ett tag, sen gick vi hem till Merdin. Sen kom Hadis och hämtade oss, och i bilen satt även Esat :) Sen åkte vi alla till Monaco, skulle ta en fika. Som vanligt blir det att man sitter där och snackar osv i flera timmar haha. Sen kom pappa och hämtade mig runt 12.

Idag vet jag inte vad som händer, vaknade nyss, har redan saknat att kunna sova hur länge man vill och vi har bara haft skola i 2 dagar! Illa. Har lust att bara vara hemma idag, känner mig på sånt humör. Menmen, vi får vell se, blir vell antagligen att jag går ut och hittar på något ikväll iaf.

Tänkte svara på lite kommentarer här så att alla ser:

j om - By monki.:
 Fler sånna hära inlägg! :)
Kan du inte ha en frågestund också?

Svar: Kul att höra era åsikter! Jag kan ha en frågestund imorron kanske, eller nångång nästa vecka :)

Matilda om - Lackleggins.:
finns dom kvar? :)

Svar: Jag har faktiskt ingen aning, jag köpte dom för ganska länge sen, kanske 2 månader sen. Men du kan ju alltid gå dit och kolla :) Annars tror jag att det finns liknande på Gina Tricot.

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0