- Efterlängtat

Nu kommer dom efterlängtade bilderna på mina födelsedagspresenter. Dock med mobilkamera eftersom att jag inte har någon digitalkamera. Men bättre det än inget, enjoy!



Haha, 3 st kort, i ett av dom låg det 1000 kr & i ett annat låg det 2000 kr.
Från min farmor & farfar och mina föräldrar.



Twilight böckerna - Om jag kunde drömma, När jag hör din röst & Ljudet av ditt hjärta.
Från mina föräldrar.



Ögonskuggspalett som redan ser väldigt smutsig ut, men ögonskuggorna är jätte bra & fina färger som ni ser. Den kommer från Kicks.
Från min lillasyster Martina.



En liten del av pengarna, resten finns insatta på mitt konto.
Fick sammanlagt 4000 kr (+ 1000 barnbidrag) och pengarna var från mina föräldrar, min farmor&farfar och några andra släktingar.



Jättefin sminkväska som jag fick av Hannah, som innehöll ..



Allt dehär! - Bronzing pouder från Loreal, ögonskuggor i blå nyanser från Maybelline, Brun/röd aktig rouge från Loreal, foundation från Lumene, läppglans från Lumene, eyeliner från Lumene, Mascara (Telescopic) från Loreal, ögonskuggor i grönguldiga nyanser från Maybelline och puder från MaxFactor. Fick även en svart Telescopic mascara från Olly, så himla skönt, behöver inte köpa nytt smink på ett tag :)



Jättesöt svart klänning från Gina Tricot som jag fick av Dajana.



Svartvit randig tajt midjekjol från Gina Tricot, den fick jag från Hannah & Malin.



Christina Aguilera parfym, jordgubbs läppglans & kokos parfym fick jag av Merdin. Fick även en kokos tvål men den är i bradrummet. Från Åhléns och Yves Rocher.



Hårvårdsprodukter från Bedhead - den lila är för mer volym och den rosa är en glansspray.
Från min kusin.

Det var mina presenter det, snart kommer ett inlägg om det jag shoppat på senaste tiden :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh va fina grejer! :)

vart har hon köpt sminkväskan? :D

2009-01-26 @ 19:26:55
Postat av: hihihö

Får jag bara fråga vf du fick så mkt av hannah? ni e väll inte så jätte nära, lr? aja längtar efter kläd inlägget :)

2009-01-26 @ 19:32:52
Postat av: Caroline

Svar: Jag vet faktiskt inte vart hon köpt sminkväskan, ska fråga henne så återkommer jag med det senare.



Svar: Vi är vell inte så jättenära, men vi är bra vänner & hon är jätte omtänksam och gullig så det var vell därför hon ville ge mig så mycket :) Jätte glad & tacksam blev jag iaf!

2009-01-26 @ 19:35:46
Postat av: Anonym

har du frågat vart hon köpt väskan? :d

2009-01-28 @ 14:20:39
Postat av: e

2009-01-28 @ 17:13:58
Postat av: e

jag har sett väskan i Åhlens för 349:-

2009-01-28 @ 17:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0