- Drömhår.

En kommentar jag fick nyss:

Anonym säger:
Varför lockade du inte ditt hår? Du är så jävla sexig i det! Berätta hur du sminkade dig, ögonskugga och så.

Så nu svarar jag: Jag brukar faktiskt till fest oftast locka håret, men igår kände jag att köra på platt är liksom alltid säkert för man vet att håret inte förstörs av att dansa och sådär, sen är det liksom ALLTID snyggt. Sen var jag ganska stressad igår och kände att jag inte hade tiden till det, men ja, lockigt är snyggt. Speciellt stora hollywood lockar :)
Jag sminkade mig ganska naturellt men med lite party touch typ, foundation, puder & rouge som vanligt, sen sminkade jag ögonskuggan i silvrigt och grått sen eyeliner och lösögonfansar, det brukar jag ha på fest. Sist men inte minst självklart massa läppglans!

Jag har hittat drömlockarna, Jessica Simpsons lockar!















Ja, jag har nog hittat min drömhår. Fast sjävklart vill jag ha min egna hårfärg, men lockarna, underbara!
Den tredje och fjärde bilden är mina favoriter, ÄLSKAR lockarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0