- Birthday and today

Förlåt att jag inte skrivit på ett tag, har haft fullt upp verkligen. Nu ska jag berätta om igår (my birthday) och idag.

Dagen igår började med att mamma, pappa & Martina kom in och sjöng för mig. Dom hade bara 2 paket & 2 kuvert. I ett av kuverten låg det 2000 kr som var från mamma & pappa och i det andra låg det ytterligare 1000 kr som var från min farmor & farfar. I  ett av dom 2 paketen låg en stor sminkpalett med massa olika ögonskuggor som jag önskat mig från Kicks. I det andra låg alla 3 Twilight böckerna.
Dagen fortsatte i skolan, inget speciellt hände där. Sen träffade jag Merdin, av honom fick jag Christina Aguileras parfym, en kokos parfym & tvål och ett läppglans/läppsyl med jordgubbssmak. Blev så himla glad :) Sen när jag kom hem hade jag fått ett till kuvert skickat till mig där det låg 1000 kr till :) Så sammanlagt fick jag 4000 kr, men hade även 1000 på kontot. Så gissa vad jag gjort idag?  SHOPPAT. Mer om det sen. Ska även få presenter av mina vänner på lördag :)
På kvällen gick jag ut & åt med min familj, vi gick till durkslaget. Åt nån god wook rätt. Sen kom jag hem vid 11 och sov.

Idag har jag gått i skolan, sen efter skolan gick jag hem till Dajana. Sen gick vi till stan, jag köpte en tröja, ett svart stort linne & ett par stentvättade ljusa jeansleggins från Gina Tricot. Sen köpte jag även ett par stövlar på Eurosko och ett nitarmband. Mer än så blev det inte idag. Ska till stan imorron också, så då blir det mer!

Bilder på mina presenter & det jag shoppade idag kommer i ett inlägg efter det här.

Nu fick ni höra lite om min födelsedag & idag.
Och vet ni vad? Nu är jag stor, 16 år! ;)


Kommentarer
Postat av: merdin

schnygging:d<3

2009-01-23 @ 20:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0