- Besviken.

Herregud .. när jag kommer in på bloggen ser jag era kommentarer på det förra inlägget. Jag är uppriktigt förvånad. Det här är vell en sak mellan mig & merdin? Hur kan nån säga att det är dålig stil av mig att skriva så? 10 kommentarer, tack tjejerna som skriver fina kommentarer men ni andra som är anonyma? Vilka är ni och vad har ni med vårt förhållande och göra? Och du som skrev fnask, hur OMOGEN får man vara? Vet ni ens något om vårat förhållande? Jag vet att jag skrivit mycket i bloggen om vårat förhållande, men det är bara en LITEN DEL av det, så ni som trot att ni vet hur det är har ingen aning. Bara jag och Merdin och mina närmaste vänner vet hur det är. Ni som bryr er, tack, men det här är något jag & Merdin måste lösa själva. Och ni som bara klagar, sluta vara så omogna och våga skriv erat namn iaf. Och nån hade kommenterat i mitt namn, men jag har inte skrivit en enda kommentar i det inlägget så alla vet det.

Och jag känner att jag måste förklara en sak. Jag är inte glad, jag mår inte bra just nu. Jag försöker intala mig själv att jag klarar mig bra utan honom, att jag inte behöver honom. Även om jag skrev "I'm good without you" är det inte så jag känner just nu. Men jag behöver bara tid. Tiden läker alla sår, eller hur? Jag älskar honom fortfarande, men förr eller senare kommer man över det. Och ni verkar vara mer insatta i vårat förhållande än vad jag trodde, och uppenbarligen bryr ni er ganska mycket också, det är gulligt men det hjälper inte vad ni än säger eller tjaffsar om. Och många av er verkar ha fått en bild av att det bara är Merdin som är felet i vårt förhållande, men att det blev så här är bådas fel. Och ja, det fanns stunder då han inte behandlade mig bra, men det fanns också stunder då han behandlade mig som en prinsessa. Så tro inte att det bara var han som var felet i vårat förhållande. Det var JAG lika mycket som han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0