- Back to reality.

Haha, ni är ju bara för roliga! Ni bara fortsätter och forsätter på "I'm good without you" inlägget, men vet ni vad? Jag bryr mig inte ett dugg, vad ni än skriver.

Första skoldagen idag då, det kändes som vanligt. Började med vanliga lektioner nästan direkt, så det va inte så kul. Har bytt schema också, både bra och dåligt. Vi får till exempel sluta 2 istället för 4 på fredagar, och 1 på onsdagar istället för 3 men resten av dagarna slutar vi runt halv 4 - 4. Men det är vell sånt man får leva med antar jag. Efter skolan följde jag med Dajana till Kungsgatan, där träffade jag Merdin, han följde med mig hem, vi behövde verkligen prata. Sen åkte han och nu sitter jag här, har precis duschat och målat om mina naglar. Denna gång blev det en mörkmörk röd/brun/lila, alltid lika svårt att välja bland alla mina nagellack, jag samlar ju haha :) Är så himla hungrig nu, det var äcklig gröt i skolan, precis samma sista skoldagen innan jullovet som första skoldagen. Så generöst av skolan, eller kommunen eller vad det nu är. Imorron är det fredag, ska bli skönt med ledigt igen, helg alltså. Imorron har jag tänkt att hitta på något kul, men får se vad som händer? Nån som ska göra något kul imorron eller nu i helgen? Hör av er :) Skriver senare, Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0